ZDOLNOŚCI PRZYWÓDCZE

  1. Kiedy uczeń zaczyna nawet w najlżejszy sposób odwracać uwagę, nauczyciel natychmiast zwraca wzrok ku niemu i zaczyna mówić bezpośrednio do niego, jakby oplątywał go niewidzialną siecią. Mam wiele podziwu dla zdolności przywódczych nauczycieli w szkołach podstawowych. Sam będąc wykładowcą na wydziale lekarskim miałem dużo łatwiejszą sytuację, gdyż studenci byli zdecydowani nauczyć się materiału, jeśli uznali go za ważny.Fotografik, który towarzyszył mi do szkoły w Greenwich Village, używał małego magnetofonu. Zainteresowało mnie, że jeden z tych wygłupiających się chłopców nagle mruknął do siebie: „Kiedy ten magnetofon przestanie nas podsłuchiwać?” Było oczywiste, że jego wyostrzona uwaga skupiała się jedno­cześnie na kilku rzeczach.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących relacji w rodzinie i zachowań dzieci.Wpisy które zamieszczam no blogu pochodzą z mojego doświadczenia z własnymi dziećmi. Mam nadzieję, że forma tego serwisu przypadnie Ci do gustu i zostaniesz ze mną na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)